vrijdag 5 oktober 2007

Fientje, Fientje, Foefeltrientje

Verstrepen is de laatste dagen weer goed bezig. Ik heb hem vastgezet op de zaak van Foefelfientje, dat stuk Vierkant Links Democratisch onmens dat in Canada nog meer geld door ramen en deuren smeet dan die Groene madam in Antwerpen.
Ge ziet hoe liberaal die Vierkant Linkse Democraten nog zijn. Ze zouden de belastingen voor de gewone werkende mens moeten verlagen, maar in plaats daarvan nemen ze lessen bij hun collega's van de PS in het wegsmijten van belastingsgeld.
Nu, ik heb Verstrepen een paar judobewegingen aangeleerd waarmee hij dat mens tegen de vloer kan keilen. Blijf maar goed de gazet lezen. En de website van mijn eldeedee op www.lijstdedecker.com.
Van de gazet gesproken, in De Standaard van vandaag (www.standaard.be) kunt ge lezen hoe ik de stoel vanonder de PezeWever zijn omvangrijke derriere aan het trekken ben. Straks zit hij nog als enige NVA'er vast in de omhelzing van de tsjeven, en ik zal er met mijn eldeedee al zijn stoottroepen opgevangen hebben. Hij zal zoveel keer 'onverwijld' mogen roepen en tieren als hij wilt, maar hij zal met zijn bloot gat in de bouillabaisse van Rompuy en Diedjee en consoorten vallen. En ik zal hem er niet uit trekken, nooit!

Geen opmerkingen: