donderdag 3 januari 2008

Bijbel van het Gezond Verstand

Nu verstaat ge ook waarom ik niet elke dag iets spetterends nieuws op mijn blog schrijf. Behalve judolessen geven aan het nieuwe volk van mijn eldeedee zit ik hier op de Mercator aan een opvolger te schrijven voor mijn superbestseller Rechts voor de Raap.
De gazetten hebben al een tip van de sluier van mijn volgende bestseller opgelicht. Natuurlijk zal ik het hebben over mijn razend succes van 2007, mijn verkiezingsoverwinning, mijn liefde-haatrelatie met De PezeWever, en mijn eldeedee.
Ik zal het ook hebben over doping in de sport, want daar liggen nog een paar zware wasmanden vol vuile was die ik nog niet uitgehangen heb. Dan zijn er mijn plannen voor de politiek en de economie, vooral de vlaktaks dan. En dan is er nog de islam, de grootste bedreiging voor onze liberale en democratische samenlevingen sedert fascisme en communisme.
Terwijl ik de nieuwe bijbel van de Vlaamse politiek aan het schrijven ben - ja, Hugo De Ridder, blijf maar rustig op pensioen - zit de Verstrepen ondertussen ook niet stil. Hij en zijn oude televisiecompaan Terry Verbiest - of is het Verbist - zijn een tv-station uit de grond aan het stampen. Met de sossen in totale controle bij de VRT moet een respectabel rechts politicus natuurlijk een eigen TV-station zien te vinden. Daar zult ge binnenkort de resultaten kunnen van zien.
2008 kan niet meer aan stukken: een nieuw TV-station, een nieuw boek, en nieuwe verkiezingen rond 23 maart. 2008 wordt het Jaar van het Gezond Verstand!

Geen opmerkingen: