vrijdag 11 januari 2008

Bruine Bruno



Wat zijt ge met een Porsche als hij langs de autostrade staat met drie platte banden?

Dat is nu de situatie van het Vlaams Belang. Jarenlang geprofiteerd van het gepruts van de Vierkant Linkse Liberalen, maar nu mijn eldeedee op poten staat, vliegt de lucht uit hun banden.

In Vlaanderen is er al geen gemeente meer of er zijn een handvol Vlaams Belangers overgelopen naar mijnen eldeedee.

Wat doen ze er nu aan? Bruno Valkeniers aantrekken als nieuwe voorzitter. Geef toe, het is een schone zet. Bruno is geen tafelspringer en grote mond van het eerste uur, zoals Flupke Winter, dus kan hij moeilijk door de sossenmeute het etiket van fascist opgeplakt krijgen.

Hij is een man van de haven van Antwerpen, een manager. Waar zou onze Bruno het dus best bijhoren? Precies, bij mijnen eldeedee. Een manager, een zakenman. Moest die een echte neus voor zaken hebben, dan zou hij niet in de Porsche met de leeggelopen banden stappen die het Vlaams Belang nu is, maar in mijnen auto stappen als ik maar niet te snel voorbijvlieg.

Kom, Bruno, trap niet in dat bruine zootje, maar kom bij mij langs op de Mercator, en ik geef u een Ferrari of een Lamborghini, wat ge maar wilt. En ik zal de boetes betalen als ge geflitst wordt.

PS: Op de foto ziet ge onzen oude vriend den Yves in gezelschap van Flupke, Frankske en den Gerolf. Dat komt uit een van die boekskes die ge niet moogt zien, een boekske van het Vlaams Blok.

Geen opmerkingen: