woensdag 23 januari 2008

Mijn Nieuw Lief

Nee, ik heb niet te diep in mijn glas gekeken op de nieuwjaarsreceptie maandag.
Nee, mijn nieuw lief is niet een schoon lid van mijnen eldeedee, en zeker niet die Marie-Rose van ge weet wel welke partij.
Mijn nieuw lief heet Cassandra, en het meiske hangt hier al een tijd rond. Ge weet wel, mijnen slimme prof, Boudewijn Bouckaert, heeft dienen denktank - ik denk niet dat sjampetter Flahoo er zoeen gekocht heeft voor het Belgisch leger - zelf opgericht al van voor mijnen eldeedee bestond.
Maar nu dat we de verkiezingen gewonnen hebben en het hier op de Mercator een toeloop is van jan en alleman, moet er met de bustel er door gegaan worden. Boudewijn - ik noem hem hier verder BB - heeft een bende slimme denkers aan het werk gezet om uit te vissen wat we op ons eerste congres in april gaan vertellen.
Zal er een receptie zijn? Dat zal wel, zeker. Maar BB zegt dat we onze cravatten moeten aandoen en er verstandig uitzien, anders zal de rode mediameute weer zeggen dat mijnen eldeedee een eenmanspartij is. Waar halen ze het uit!
Ondertussen kunt ge naar dat meiske haar website www.vzwcassandra.be en daar een keer rondkijken en uwen zeg doen.

Geen opmerkingen: