donderdag 15 november 2007

albertroideswallons

Gelukkige Dag van de Dynastie aan iedereen!
Mijn brief aan Albert de Laatste hebt ge waarschijnlijk al gelezen bij http://www.lijstdedecker.com/, maar ik moest daar beleefd blijven, dus heeft Verstrepen er een paar stukken met de botte schaar uitgeknipt.
Mijn brief was zo interessant dat den Albert er speciaal zijn lui KINT Laurent voor uit bed getrommeld heeft. Die kerel moest snel zijn badjas omgorden en naar Laken schieveren om Albert mijn brief te helpen lezen. Misschien ook omdat papa's Vlaams er ook al niet te best op staat.
Nu, ik versta dat wel, de laatste tijd is Albert meer bezig met nota's van den Diedjee en de Millekette aan het lezen. Telkens zij iets in de brievenbus van Laken stoppen, gaat hij het voorlezen aan den Yves, die dan onmiddellijk ja knikt omdat hij weet dat hij anders geen job meer heeft.
Nu zit Albert ook te bricoleren om de sossen aan tafel te krijgen. Ik en mijn eldeedee - die de echte winnaars zijn van de verkiezingen van 10 juni - wilt hij natuurlijk niet zien, omdat hij benauwd is dat we tegen zijn schenen schoppen.
Albert, jongen, doe zo voort. Straks zijt ge niet alleen meer de Laatste, maar is dit ook uw laatste Dag van de Dynastie. Verstrepen heeft al een naam klaar voor een blog voor Uwe Majesteit: albertroideswallons.
Salut!

Geen opmerkingen: