woensdag 13 februari 2008

Rode Rozen



Gelukkige Valentijn!

Ik wens dat aan al mijn supporters en leden van mijn eldeedee, maar ook aan alle mensen van goede wil, en zelfs aan Bettina Geysen van Spirit.

Ik zal haar een supergroot boeket rode rozen toezenden, want die passen bijzonder goed bij haar boerka.

Ge moet namelijk weten dat de Saoedi's er niets beter op gevonden hebben dan rode rozen te verbieden. Valentijnsdag - maar dat wist ge al - is namelijk een vorm van decadent westers imperialisme, en echte moslims kunnen die heidense gebruiken maar best niet vieren.

Ik vraag me eigenlijk nog af of Boerka Bettina en onze brave inquisiteur Jozef De Witte rode rozen niet zouden moeten verbieden, want de ware moslims zullen zich zeker op de tenen getrapt voelen. Misschien zijn alle Vlamingen die op Valentijnsdag met rode rozen rondlopen schunnige racisten, ge weet nooit.

Van de Saoedi's kunt ge natuurlijk niets beter verwachten. Dat zijn ook de mensen die liever hun zwangere vrouw en baby laten sterven dan haar door een mannelijke arts laten redden. Dat zijn de mensen die vinden dat vrouwen niet goed genoeg zijn om met een auto te rijden. Dat zijn de mensen die vinden dat meisjes en vrouwen niet hetzelfde zwembad in mogen als jongens en mannen.

Bettina zoekt nog maar best een andere kartelpartner ook, want die rode roos, was dat niet het symbool van de sossen?

Geen opmerkingen: