maandag 3 december 2007

Zand

Neen, ik ga nog niet naar Brugge verhuizen. Ik zit wel graag in de zonnige buitenlucht op Het Zand een pintje te pakken, dat niet.
Wat ik bedoel, is : zand erover, over die regeringsformatie, over den Yves, den Diedjee, dat Millekettemens, die ganse santeboetiek van Albert de Laatste.
Zes maanden doen ze het nu al, en ik heb altijd al gezegd: den Yves, die kan het niet. Juist zoals den Albert zijn zoontje, diene Flippo. Zoveel stemmen, de tsjeven terug uit de woestijn naar het beloofde land leiden, en toch kan ie het niet.
Ik zeg het al lang: nieuwe verkiezingen hebben we nodig. Dan kunnen de Vierkant Linkse Democraten en de bende van de winter beiden es straf op hun bakkes krijgen, en wordt mijn eldeedee de grootste rechtse partij in Vlaanderen. Ziet ge al waar ik naar toe ga? Ja, mijn eldeedee in de coalitie, ik en Verstrepen in de regering, en eindelijk eens een rechtse politiek in dit land, zoals de kiezers al jarenlang vragen.
En als ge niet gelooft dat ik echt nieuwe verkiezingen wil, kijk maar naar de website van mijn eldeedee: www.lijstdedecker.com
Daar zeg ik het nog eens allemaal gratis. En laat den Yves en den Albert nu maar weer in hun zandbak naar hun trukendoos zoeken: 't zal allemaal niet meer helpen.
Zeg maar dat Deckertje het gezegd heeft!

Geen opmerkingen: