dinsdag 12 augustus 2008

Vakantie



De Verstrepen zegt dat ik da bloggerdinges niet te lang mag laten liggen, of dat jullie niet meer gaan komen kijken.

't Is zoals een vis op de trappen. Na een tijdje gaat hij zo stinken dat er nog niemand bij wilt.

Nu, ik heb ook niet hier op de Mercator met mijn tenen in het water zitten bengelen. Ik ben interviews gaan geven, dat met de Gazet van Antwerpen kunt ge lezen op de site van mijnen eldeedee, www.lijstdedecker.com.

Ik heb geen villa in Toscane of aan den Azurenkust, dus betaal ik iederen dag een kaartje om hier wat op de Mercator te komen zitten. Ik heb natuurlijk ook mijn judomat mee, en die demonstreer ik dan aan de jonge gasten die hier voor de zon naar de kust komen. Niet dat we altijd veel van de zon gezien hebben, maar als het regent, dan zit ik hier te vertellen over mijnen eldeedee.

Ge zou verschieten van hoeveel mensen er voor mij willen stemmen. Als ze eindelijk inzien dat den Yves en de drie schoothondjes van Laeken er niets van kennen, dan zullen ze verschieten. De opiniepeilingen zeggen 13 percent, maar 't zou wel eens veel meer zijn. De mensen zijn nu op vakantie zoals ik, maar als ze eind deze maand terugkomen, gaan ze zien hoeveel duurder het leven weeral geworden is, en hoe onnozel den Yves en Albert de Laatste nog aan het doen zijn, en dan gaat de frank vallen. Of den euro. En dan is 't mijnen toer.

Geen opmerkingen: