dinsdag 30 maart 2010

Ikke, Natuurlijk

Wie is er de nieuwe voorzitter van mijnen eldeedee? Ikke, natuurlijk.
Die vuile nestkakker van een dubbelovergehaalde Dobbelaere dacht dat hij het kon maken door mij als een zakkenvuller voor te stellen, maar hij is snel van zijn tatami gerold. Had het aan mij gelegen, ik had die gast bij zijn flaporen gepakt en over de railing van de Mercator in den Bassin gesmeten, maar ja, ik mag dat niet, want we hebben zoiets als een Raad van Gezond Verstand. Ik hoop dat ze die flapdrol maar rap aan het verstand brengen dat als ge zo'n vieze praat verkoopt, ge maar best mijnen eldeedee vaarwel zegt en de Vlaamse politiek ook. Vlaanderen heeft nood aan mensen die vertellen zoals het is, mensen zoals ikke.
Ik heb 80 percent van mijnen eldeedee achter mij, dienen dubbelen ezel heeft pas tien percentjes. Tien percentjes en dat hangt den Cesaar uit!
Nu, met die anderen is het nog poverder gesteld. Stef Goris en Lieve Van Ermen, dat die maar in het parlement zitten en daar hun werk goed doen in plaats van als muggen in mijn enkels te bijten.
En dan zijn er nog die sukkelaars van den Liber Belzjiek. Die geven aan DePezeWever en aan de Blokkers 17 procent, of drie keer meer dan aan mijnen eldeedee. Hoe leg ik dat uit? Wilt ge weten hoe ik dat uitleg? Wel, 't is een Waalse gazet, die hebben natuurlijk liever van Vlamingen af te beelden als fascisten, en met die partijen gaat dat beter dan met mij en mijn gezond verstand. Ze weten dat er met mij niets mis is, dus laten ze mij gerust omdat ik niet in hun kraam pas. Maar ze zullen wel verschieten bij de volgende verkiezingen. Nu dat ik 80 procent van mijnen eldeedee gekregen heb, ben ik weer fris en monter om op mijnen tatami te verschijnen en met al dat gespuis eens goed de vloer aan te vegen.

Geen opmerkingen: