maandag 4 januari 2010

2010


Ja, 'k weet het, ik ben de laatste maanden een beetje lui geweest met dat gebloggergedoe. Nu dat de Verstrepen een beetje uit mijn gratie gevallen is, komt hij niet meer zagen over mijn webaktieveteiten.
Neen, 't is niet de Zenne, en zelfs niet de Bassin, maar 't is toch wel schoon water. Ge kunt zo al zien dat de groenen en Ecolo er niets mee te maken hebben, zo proper is het. Zoals ik altijd zeg, het milieu is te belangrijk om aan groenen over te laten.
Die peiling van de Liebbere Belzjiek is me wel door het verkeerde keelgat geschoten. Die Groenen alweer zaten op hetzelfde niveau als mijnen eldeedee. Hoe is het mogelijk toch. En dienen Nveeaa die mij niet wilde, loopt nu met al de pluimen weg als een kiekendief op een donkere nacht.
Gelukkig heb ik nu nog 2010 om het allemaal weer goed te maken. Pas maar op, mijn detectives zijn al aan het werk. Mijnen eldeedee zal veel stof doen opwaaien dit jaar, en pas op, 't zal geen fijn stof zijn.
De tiener jaren zijn de jaren van den eldeedee. Vergeet al dat gedoe met Obama, die blauwe mannekes en al dat gezever over de president van Europa, de man van 2010 en de man van de tiener jaren, dat is uwe weledele Jean-Marie Dedecker. Deckertje Boven!

Geen opmerkingen: