donderdag 30 oktober 2008

Halloween



Het begint hier al fors koud te worden op de Mercator. Misschien zal ik straks een paar boekskes van de Verstrepen moeten opstoken om warm te krijgen. Klucht!

Morgen is het Halloween, ik ben niet zo voor die Amerikaanse toestanden, maar allez, de kleinen vinden het best plezierig.

En ja, in den Limburg is er niet veel te vieren, maar ik ben die ruziemakers wel aan het temmen. Ik brul maar ik kan bijten ook, dat ze daar dus maar een beetje oppassen.

Met de rest van mijnen eldeedee gaat het best goed, 16 percentjes in de peilingen, en volgend jaar in de verkiezingen gaan we met een spetterende show naar het publiek. Ik heb het gezegd in interviews, we gaan er sterren bij krijgen. Geen kermiscoureurs en artistieke venters, maar echte mensen, van het kaliber van een Karel Deruwe. Neen, gij niet, Margriet, u laten we niet binnen, BV of geen BV.

Als den Yves verder doet als hij nu doet, dan worden die 16 percentjes er straks nog 20. Steken we nog de Vierkant Linkse Democraten voorbij terwijl Patrickje van de canapee rolt. Ondertussen zijn er weeral wat banken failliet, zit de regering geld uit te strooien aan de Walen, aan de advokaten van Dronken Daerden en Tante Nonkellinks, en aan de rusthuizen van Bertje Bleiter.

Happy Halloween!

Geen opmerkingen: