dinsdag 7 december 2010

Ik ben Assange

Vanmorgen zat hij hier nog omeletten te eten bij mij op de Mercator, nu is hij gearresteerd in Engeland nadat hij met de maalboot terugvaarde. Die dubieuze types van de Staatsveiligheid moeten hem gevolgd zijn op bevel van Karel De Gucht, want den Assange heeft mij veel verteld over hem.
Nu heb ik geen detectives meer nodig om die kluchtige pseudo-liberaal te volgen, want ik ga zelf een Belgische WikiLeaks starten.
Als ge geheime informatie en documenten hebt over Karel De Klucht, Bart DePezeWever of Yves Leterminal, dan kunt ge bij mij terecht. Niet dat hun geklungel en gekonkelfoes zo geheim is.
Iedereen weet al dat de huidige asielcrisis (iedereen welkom, ook Roemeense en Bulgaarse zigeuners) het gevolg is van het wanbeleid van sossen, groenen en de Vierkant Linkse Demagogen. Iedereen weet dat Terminale Yves een onbenul van magistrale proporties is - zie zijn monoloog bij de Zevende Dag. Iedereen weet dat DePezeWever mij buitengeschopt heeft omdat het ACV mij niet zag zitten. Ge weet wel, die gast die later zelf zei dat stemmen voor N-VA een zonde was.
Nu, den Assange heeft bij mij op de Mercator een dik dossier van 144 bladzijden achtergelaten met alle geheime briefwisseling tussen de sossen, tsjeven, groenen, ACV en andere incompetenten. 't Zal hier stuiven als ik met die dingen op mijn blog en twieter afkom.
Wordt vervolgd, ook met Assange achter de tralies.

Geen opmerkingen: