donderdag 2 september 2010

Daar Gaat Ze



Daar gaat ze, de Schone. Ons Anne. Ik weet het, er zijn er die zeggen dat ze hier nooit lang gebleven is. Dat ze een schoon smoeltje was om mijn imago op te poetsen na al die detectiven en andere truken die ze mij gelapt hadden.

Ze klaagden natuurlijk dat ze in het midden van de verkiezingscampagne op vakantie was, alsof ze wist dat we in de patatten zouden geraken. Ze was misschien wel op vakantie, maar niet om Marokkaanse vredespijpen te gaan roken met Thaise taxichauffeurs, zoals da onnozel joenk van DePezeWever met heurne Bas. Bas, allez, wat voor een naam is dat. Ik zou mijnen terrier nog geen Bas willen noemen.

Nu ons Anne weg is, moet ik den eldeedee alleen weer rechttrekken. De Verstrepen is teveel bezig om met dat onmens zijnen Bunk Teevee of hoe dat dat noemt. Daar hebben ze er ook een typ buitengesmeten.

Het nieuwe jaar voor de polletiekers begint straks, en wat hebben mijn mannen bij den eldeedee bedacht? Een boottocht. Ik zit hier al gans het jaar op dienen Mercator geplakt, en dan geven ze me een boottocht op de Dender of op een of andere gracht ginderachter. Nu, ik zal wel den enige weer zijn die niet zeeziek is. Dat hebt ge met die aangespoelde. Die willen doen alsof ze alles kennen over boten en varen, maar als ge verder dan de Bassin moet, ola.

Ik ga jullie laten weten hoe dat het gaat op die schuit. Tegen dan zal er wel nog niets gesplitst zijn, maar allez. Liever op een boot dan in een muf kasteel met dienen Roeppo.

1 opmerking:

Anoniem zei

http://www.nieuwsblad.be/video/videoplayer.aspx?videoid=8435324

Jean marie, sportkenner bij actuatv:

De volgende keer misschien een hulplijn gebruiken? Cadel Evans was vorig jaar wereldkampioen, Mark Cavendish is dat kleine sprintertje, weet je nog wel?

Vriendelijke Groet,
Adriaan.