vrijdag 5 juni 2009

De Zondag van het Gezond Verstand



Ik weet het niet, ik ben hier al lang niet meer langs gekomen. De Verstrepen heeft mij dat twieteren aangeleerd, en dat bevalt me meer dan hier telkens zo'n lange tekst te moeten debiteren.

En dan is er de campagne natuurlijk. Van de ene chat naar de volgende palingkaarting. Een mens moet er veel voor over hebben.

Maar laten ze niet zeggen dat ik gene vechter ben. Ze zullen mij niet kapot krijgen. Ze mogen nog zo veel vehikels van mijnen eldeedee in de fik steken als ze willen. Ze mogen nog zoveel opiniepeilingen opmaken die zeggen dat ik met 11 percent de grote verliezer ben. Ze mogen me nog uitmaken voor brulkikker en brulboei al dat ze willen.

Ik ben Deckertje, mijnen eldeedee staat 200 percent achter mij, zelfs de Vijnckezetter met zijn pistolets, en met Lijst 12 en veel gezond verstand moet het te doen zijn.

Zondag wordt geen zwarte zondag, maar een oranjeblauwe zondag van het gezond verstand. Ge weet wat ik zeg: als ge een kleine sneeuwvlok zijt, weet ge niet wat er gebeurd rondom u. Maar duizenden sneeuwvlokken die in dezelfde richting vallen, die maken een lawine. 't Is nu aan jullie: veroorzaak op zondag 7 juni een lawine van het gezond verstand.

Stem Lijst 12. Tot zondagavond. Als mijnen computer per ongeluk niet van de Mercator in de bassin geduikeld is. Van plezier natuurlijk. Proost.

Geen opmerkingen: