zaterdag 18 april 2009

Vuist op Tafel


Verdorie! Ik heb er verdorie genoeg van. Ik heb deze week eens ferm met mijn vuist op tafel geklopt.
Mijnen eldeedee'ers zijn soms precies een kot vol kiekens. Met al die lijsten voor die en dat verkiezingen, zo simpel, en ze kunnen dat nog niet eens alleen oplossen.
Ik heb ze naar de Mercator doen komen en die hele santeboetiek op mijnen tatami doen uitklaaien.
Wat heb ik ermee gedaan? Al die lijsten gewoon gescheurd en in de Bassin gesmeten. 'K mag dat niet zeggen, zeker, want anders zenden de groenen de ecopolitie achter mijn gat omdat ik een hoop biologisch afbreekbare verkiezingslijsten in de Bassin gedraaid heb.
Ik heb een pen gevraagd aan de Verstrepen en alle lijsten zelf opgesteld. Al dat gezaag en gezever was ik zo beu als rotte vis. Als dat zo met iedere verkiezing zal zijn, amaai, dan ben ik er vet mee, met die gasten van mijnen eldeedee.
In de gazetten hebben ze er natuurlijk een hele affaire van gemaakt. Alsof ze elders bij de lijstvorming ook geen ruzies hebben ontdekt. Eerst hemelen de gazetten mij op omdat ik de ondergang van het Vlaams Blok mee kan bewerken, maar als ik te populair wordt, dan moet ik weer afgebroken worden omdat die sossengastjes die de gazetten volpennen bang worden dat hunne warme roodgroene maatschappij verbrand geraakt.
Nu, al dat gezever en geruzie is nu voorbij, nu kunnen we volle koers op de verkiezingen afstevenen.
De Verstrepen zegt dat ik zou moeten twieteren. Da bloggen hier is nog niet genoeg, toch niet als er verkiezingen op komst zijn. Wat da twieteren nu precies is, weet ik oog nog niet, maar de Verstrepen gaat eens een avond als hij nog niet te zat is uit Antwerpen komen overwaaien om me het allemaal eens uit te leggen. Er is ergens een Amerikaanse tweederangsacteur die bij het twieteren gewonnen heeft van dienen ouwe kraak van CNN, Larry King. Dus moet ik ook twieteren. Er zal ergens iets van waar zijn, van wat onzen Rob Van De Velde zegt van de Verstrepen. Dat ie niet te veel uitsteekt. Hij zit teveel op zijnen radio, en Internet, en bloggen, en twieten. Ik hou jullie op de hoogte als ik aan het twieteren sla.

Geen opmerkingen: