dinsdag 31 maart 2009

Nummer 2

De Liebere Belle Ziek is een Waalsche gazet, maar toch zijn ze toch niet mis.
Nummer 2!
Mijnen eldeedee zou nummer 2 komen achter de tsjeven moesten er nu verkiezingen zijn. Nog voor de Vierkant Linkse Democraten die zich nog liberalen durven noemen. Mijnen eldeedee is dus duidelijk de enige, echte liberale partij, en de Vlaamse kiezer weet het.
En dat komt na al dat kiekekotgedoe in den Limburg, en na dat den goeie dokter aan 200 in het uur afkwam, om het dan nog sneller af te trappen.
Toch kwam mijnen eldeedee er nog als nummer 2 uit. En ik ook.
Alleen de Verlorenstadt, de grote held van de goeden oude tijd, staat nog voor mij op de lijst van de populairste popelitici. Den Yves staat nog op drie, Peter Kris op vier, en DePezeWever op vijf, al is hij de slimste mens van de wereld.
Zo: 16,6 percent voor mijnen eldeedee!
Ik zou het hier elke dag komen vieren, moest de Verstrepen niet zeggen dat ik morgen en overmorgen beter niet aan mijnen computer kom omdat er een soort konteflikker de ronde doet. Een worm of een virus die zich op het Internet voortbeweegt. Ik versta er ook niets van, maar als de Verstrepen het zegt, zal het wel waar zijn.

Geen opmerkingen: